2011. május 3., kedd

Dj Shaza

download/letöltés

4 megjegyzés:

  1. Tisztelt müvész úr, dj shaza!
    Mióta hívják azt live mix-nek, amit otthol csinálsz és lejátszod a discoban? Miért nem játszod le azt amikor 1 este 15-szor játszottad le a komodot és énekeltél.
    U.i. Maradj inkább a színészkedésnél sokkal jobban áll neked a jóban roszban. Kiscsaj

    VálaszTörlés
  2. Nem minden,hogy jol legyen keverve a zene,figyelembe kell venni mit szeretnenek hallani az emberek es nem kell ugy ellszallni magadtol.A szemedbe azt mondjak jo dj vagy,a hatadnal pedig,hogy az elotted levo jobb volt.Era

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom ki irta eme üzenetet mert én soha nem játszom le egy este 15-ször a komodot és nem szoktam az itthon csinált mixeimet lejátszani ott helyben történik a keverés és figyelembe szoktam venni mindig a kéréseket és a mulatósokat rá szoktam keverni egy teljesen más ritmusu zenére de nyugodtan meg lehet róla győződni.én nem itt kell irogatni hanem a szemembe mondani ha van valami probléma.Ennyi !!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés

Powered By Blogger